Kath. Kirchen Gottesdienste voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Kath. Kerken Diensten: Een Must-Have voor Katholieke Reizigers

Kath. Kirchen Gottesdienste is een gratis Android app ontwikkeld door dicendum, ontworpen om katholieke reizigers te helpen bij het vinden van meer dan 13.000 kerken, kloosters, kathedralen en kapellen op een kaart. De app beschikt over een praktisch verkeerslichtsysteem dat aangeeft wanneer een dienst binnen het komende uur plaatsvindt (groen), binnen de komende drie uur (geel), of als er momenteel geen dienst gepland staat (rood). Gebruikers kunnen op het kerkpictogram tikken om essentiële informatie en een uitgebreid kerkprofiel te bekijken. Deze app is ideaal voor vakanties, dagtochten of zakenreizen.

Het is vermeldenswaard dat deze app een service is van diomira.de, een portaal dat iedereen in staat stelt om gegevens bij te werken en aan te vullen volgens het wiki-principe. De gegevens in de app zijn alleen zo actueel als de betrokkenheid van de lokale gemeenschap bij het bijwerken ervan. Als je hiaten opmerkt in jouw regio, kun je helpen door de ontbrekende informatie toe te voegen. Bedankt!

Programma is beschikbaar in andere talen

Kath. Kirchen Gottesdienste voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.0
  • 4.7

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Kath. Kirchen Gottesdienste

Heeft u geprobeerd Kath. Kirchen Gottesdienste? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.